Laddar
Laddar
Laddar

Spørgsmål og svar

INDLOGNING
Spørgsmål: Hvem må logge på det nye Toolstore?
Svar: Kun forhandlere, der er kunder hos Luna Group får brugeroplysninger til indlogning på det nye Toolstore.

Spørgsmål: Hvordan logger jeg på Toolstore?
Svar: Der står ”Log ind” øverst på siden – du klikker her for at logge ind. Hvis du er ny kunde og/eller nye bruger, får du en mail med brugeroplysninger til indlogning. Hvis du allerede nu har et brugernavn og en adgangskode til essve.dk, kan den samme adgangskode bruges til toolstore.dk.

Spørgsmål: Hvad gør jeg, hvis jeg glemt mine brugeroplysninger til indlogning?
Svar: Når du har klikket på ”Log ind”, kan du, hvis du har glemt din kode, klikke på ”Glemt adgangskode”, så sendes der en verificeringskode til dig, som du skal kopiere og sætte ind på den side, der linkes til. Det står alt sammen nærmere beskrevet i bekræftelsesmailen.

PRODUKT
Spørgsmål: Hvordan finder jeg let alle produktnyheder?
Svar: Du kan vælge at sortere efter nyheder, når du er inde i en produktgruppe.

Spørgsmål: Hvad kan jeg filtrere på for lettere at finde det, jeg søger?
Svar: Under hver kategori og produktgruppe vises det relevante filter for hvert produktområde. Filteret er forskelligt fra område til område, men du kan altid filtrere efter brand. Du kan vælge flere alternativer inden for samme filtergruppe. Du kan eksempelvis vælge at filtrere, så du ser produkter fra tre brands inden for et produktområde.

Spørgsmål: Hvor finder jeg filtreringen?
Svar: Klik på en kategori eller produktgruppe i megamenuen. Du ser filtreringsmulighederne i menuen til venstre. Alle filtreringsmuligheder er ikke altid vist fra begyndelsen. Klik på plusset nederst i filtreringen for at se alle valgmuligheder.

Spørgsmål: Hvad kan jeg sortere produktvisningen ud fra?
Svar: Du kan sortere efter A-Ø på produktbetegnelsen, sortere efter nyhed eller sortere efter relevans. Relevans er standardindstillingen, som vises, hvis du ikke træffer andre sorteringsvalg.

Spørgsmål: Hvordan finder jeg reservedele og tilbehør til et produkt?
Svar: På produktsiden finder du alt tilbehør og alle reservedele under knappen ”Tilbehør” og knappen ”Reservedele”. Hvis der ikke findes en knap for Tilbehør eller Reservedele betyder det enten, at der ikke findes tilbehør eller reservedele til produktet, eller at ingen reservedele eller tilbehør er tilknyttet produktet i vores system. Kontakt vores kundeservice, hvis du har brug for hjælp.

Spørgsmål: Hvordan sammenligner jeg produkternes forskellige egenskaber på en nem måde?
Svar: Du kan sammenligne ved at klikke på knappen ”Sammenlign” i produktlisten. Sammenligningsknappen ligner et lille vægtsymbol, og du skal derefter klikke på ”Sammenlign produkter” for at få vist sammenligningen. Du kan maksimalt sammenligne 4 produkter ad gangen.

Spørgsmål: Kan jeg se produkter, som er udgået?
Svar: Ja, det kan du. Gå ind på ”Produkter” i topmenuen. Længst nede i megamenuen findes en rubrik, der hedder ”Udgåede produkter”. Klik på rubrikken eller en af undergrupperne for at få vist en liste med de produkter, der er udgået af vores sortiment de seneste år. Du kan også søge på det udgåede produkt i søgefeltet. Hvis man har valgt et produkt, og det indgår i en række artikler, der er tilknyttet produktet, ser man ved artikelvisning de artikler, der er udgået, samt eventuelle erstatningsprodukter.

Spørgsmål: Hvor finder jeg vigtige dokumenter såsom Declaration of …, tekniske specifikationer m.m.?
Svar: Inde på produktsiden finder du et felt, der hedder ”Dokumenter”, og her finder du vigtige dokumenter vedrørende produktet.

ORDRETYPER/LEVERINGSFORMER
Spørgsmål: Hvordan ser jeg hvilke ordretyper/leveringsformer, der er tilgængelige?
Svar: På Mine sider finder du under rubrikken Ordreoplysninger nederst de ordretyper/ leveringsformer, som er tilgængelige. Her finder du også ordrestoptiden. Når du afgiver din ordre, kan du også aktivt vælge den ordretype/leveringsform, du ønsker.

ORDREHISTORIK OG LEVERINGSSTATUS
Spørgsmål: Kan jeg se min ordrehistorik og status på ordrer?
Svar: Ja, når du er logget ind, kan du se din ”Ordrehistorik” på ”Mine sider”. Her ser du bl.a. ordrenummer, ordredato og status for leverancer. Historikken for alle ordrer de seneste 60 dages vises, herunder om du har indtelefoneret din ordre eller bestilt over internettet. 

ORDREHISTORIK OG LEVERINGSSTATUS forts.
Spørgsmål: Kan jeg ændre leveringsadresse på min ordre?
Svar: Du kan ændre leveringsadressen, når du har afgivet din ordre og er gået videre til ”Min indkøbskurv”. Bemærk, at dette kun gælder for ordretypen ”Direkte ordre”.

Spørgsmål: Hvordan kan jeg på en nem måde afgive en ny ordre på de varer, jeg køber tit?
Svar: Ved at anvende en ordreskabelon på de varer, du køber tit, kan du nemt afgive en gentagelsesordre.

RETUR, FEJLLEVERANCE OG REKLAMATION
Spørgsmål: Hvordan foretager jeg returneringer/reklamationer?
Svar: Når du er logget ind på ”Mine sider” kan du reklamere ved at angive de ønskede oplysninger i formularen.

Spørgsmål: Hvordan anmelder jeg en fejlleverance?
Svar: Når du er logget ind på ”Mine sider” kan du anmelde en fejlleverance ved at angive de ønskede oplysninger i formularen.

BRUGEROPLYSNINGER
Spørgsmål: Hvilke rettigheder/beføjelser kan indstilles for de enkelte brugere?
Svar: Rettighederne, der er vist nedenfor, kan indstilles for brugeren. Skal brugeren være en ”almindelig” bruger uden ekstra begrænsninger eller rettigheder, markeres ingen af felterne. Administrator – giver mulighed for at oprette og håndtere brugerkonti samt mulighed for at handle på vegne af en anden bruger. Skjulte nettopriser – ingen nettopriser, rabatter m.m. vises på produkt og artikel. Ordrespærring – kan lægge produkter i indkøbskurven og oprette ordreskabeloner, men ikke afgive en ordre.

Spørgsmål: Hvor henvender jeg mig, hvis jeg har problemer, spørgsmål eller finder fejl i Toolstore?
Svar: Du kan kontakte os på info@lunagroup.dk